Wchodzę w to

Tak jest! Mój pierwszy post tutaj. Blogosfera pochłonęła mnie już kilka dobrych lat temu, ale dopiero teraz "biorę się" za coś ambitniejszego. Chcę tutaj odzwierciedlać siebie, dzielić się z Wami tym, co mnie interesuje, cieszy, smuci, inspiruje. Lubię pomagać ludziom, więc śmiało można pytać, prosić o porady.

Minicitate to typowy lifestyle w wydaniu minimalistycznym, choć sama jeszcze do końca nie wiem co to oznacza. Blog o życiu, marzeniach, wnętrzach i wielu innych, czyli o tym, co wypełnia każdy mój dzień. Wraz z nim chcę się nauczyć organizacji, większej pewności siebie i poczucia własnej wartości. Tym samym chcę Was zarażać moim pozytywnym myśleniem i szukaniem pozytywów w każdej, nawet najmniejszej sytuacji. Jeśli jesteście ciekawi tego, co się będzie tu wyprawiać zapraszam do obserwowania.

Share:

9 komentarze

  1. Życzę Ci powodzenia ;) będę pierwszą osobą, która będzie z Tobą ;) Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia ! ;)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama dopiero zaczynałam, niedawno wybił mi miesiąc... 4 dni temu. Ah jak zleciało! Oby ci się dobrze pisało, weny i sukcesów! Czekam na posty.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio minimalizm zaczął mnie nieźle wkręcać, szczególnie jeśli chodzi o ciuchy i wystrój wnętrz

    OdpowiedzUsuń
  5. Życze dużo powodzenia:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę powodzenia :) mój blog też jest świeży więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń